Friday

ramadhan bakal labuhkan tirai



♥ ♥ ♥

berlalu pergi ramadhan
tinggalkan manusia yang masih buntu pahala
termasuk aku yang tak terkira dosa.
kalau hidup aku ditentukan hingga berbongkok, berjumpa kita nanti ramadhan
kalau hanya sampai peringkat berlari, ini saja yang mampu aku lakukan.
dari kecil aku fikir, lebih baik hidup hingga peringkat merangkak
lagi lama aku kenal dunia, lagi banyak aku lupa diri.
sampai saat ini sudah
aku tak rasa aku pernah percaya manusia seikhlas hati
ya, diri aku sendiri pun tidak.
mana tak nya, aku sendiri pun pandai bertalam muka
berlidah dua, bohong sana sini.
sadis juga aku ini. mahu mati pun tak ingat dunia lagi.


..berbuka bersama cinta, keluarga, kawan kawan, saat yang paling terbaik. sayang nak lupa.

1 comment:

Gigih said...

saya setuju dgn anda!