Sunday

dan semuanya satu perasaan
sebati, dan bercampur aduk
sakit, kuat, sesal, pedih, cinta..

setiap kali bangun dari lelap aku takut
ya aku ketakutan
semalam bagai mimpi ngeri
maksud aku setiap malam
bila celik mata aku risau apa patut aku buat
ya benar aku takut!
kerna hari hari biasa aku seperti kehilangan
jangan biasakan aku begini
 lesu, aku letih
tubuh dan fikiran
seksa.
sungguh aku tak tipu..

life goes on
just put a smile on your face Q
aku, orang biasa
tak setanding dengan orang hebat seperti dia
ya aku lemah.
putaran detik hari ini sentiasa mengingatkan aku
tak, aku tak boleh lari jauh mana
semua benda hantui aku!
cuma aku fikir
hebat bagaimana dia move on
kalau kau boleh lupa kenapa tak aku?

jujur ini satu rasa yang tak pernah aku rasa
jujur ini satu rasa yang sakitnya mendalam
jujur ini satu rasa kehilangan.
jujur, aku takkan kembali.

No comments: